Leveringstijden
Bijna alle producten op CadeauOnline.nl zijn op voorraad (zie voorraadstatus per product) en dus meteen leverbaar. Voor de bezorging van deze producten geldt: als je op werkdagen bestelt en betaalt voor
21:00 uur (in december 23:59), dan wordt je bestelling de volgende werkdag door ons verzonden via
PostNL. Je ontvangt je bestelling dan normaal gesproken tussen de 2 en 4 werkdagen.
De gemiddelde levertijd is 3 werkdagen.
Onze verwachte leverdatum is een indicatie, het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Tijdens de eindejaar periode kan PostNL ook leveren op zaterdag en zondag.
Bezorgmethodes
Wij verzenden onze bestellingen via
PostNL. Hier zijn een groot aantal voordelen aan verbonden. Zo kun je direct zien in welk
tijdvak de pakketbezorger langs komt. Ben je overdag niet thuis? Het is in sommige gevallen ook mogelijk om te kiezen voor
avondbezorging (extra kosten). Je pakket wordt dan tussen 18.00 en 22:00 uur bezorgd. Past een zending door de brievenbus? Dan krijg je dit meteen te zien, zodat je weet dat je niet thuis hoeft te blijven om de zending in ontvangst te nemen.
Je kunt je bestelling ook laten bezorgen bij een
afhaalpunt. Tijdens de bestelprocedure vul je je adres in. Bij de verzendmethode kun je meteen zien welk afhaalpunt het dichtst in de buurt is. Je kunt natuurlijk ook een ander afhaalpunt voor bezorging selecteren, zoals in de buurt van je werk. Daarnaast is het mogelijk om te filteren op openingstijden. Vergeet niet om een identificatiebewijs mee te nemen als je je pakketje gaat afhalen. Je kunt je bestelling de eerstvolgende dag vanaf 10.00 uur afhalen. Daarna blijft je pakket nog 7 dagen liggen bij het afhaalpunt.
Het is ook mogelijk om je pakketje te laten bezorgen op een ander adres, zoals op je werk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres invoeren.
Verzend- & afhandelingskosten
- Bestellingen vanaf € 50,- versturen we GRATIS.
- De verzend- en afhandelingskosten voor bestellingen variëren van bezorgmethode en afleverlocatie.
- Voor producten waarvoor een speciale verpakking nodig is kunnen er een extra verpakkingskosten worden aangerekend. Dit wordt ook aangeduid tijdens het afrekenproces.
Bezorglanden
Momenteel verzenden we naar de volgende landen:
- België
- Nederland
- Duitsland
- Frankrijk
- Luxemburg
- Spanje
- Portugal
Staat jouw bezorgland er niet bij? Neem contact met ons op via Whatsapp of het contactformulier. Dan geven we de juiste bezorgkosten mee voor het ontbrekende land.
Bezorgkosten variëren per bezorgland.
De status van je bestelling volgen
Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling wordt klaargemaakt ontvang je al een bevestigingsmail en Track & Trace mail en wanneer het is verzonden ontvang je een e-mail. Let er op dat soms deze code pas wordt geactiveerd nadat hij is gescand bij het postsorteercentrum. Dit is pas vanaf ongeveer 24 uur.
Als je een account hebt aangemaakt bij het plaatsen van je bestelling, dan kun je de status van je bestelling bekijken door in te loggen op ‘
Mijn account‘.
Bezorger niet geweest?
Ben je de hele dag thuis gebleven, maar is de bezorger niet geweest? Controleer dan je bestelling online via de door ons toegezonden track & trace informatie. Wellicht is het pakje bezorgd bij de buren of op een ander huisnummer. Nog steeds geen duidelijkheid over waar je pakket is? Neem dan contact op met de klantenservice.
Niet thuis op het moment van bezorging?
Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij de buren worden afgeleverd? Dan volgt de volgende dag (maandag t/m zaterdag) nog een afleverpoging. Ook ontvang je via e-mail een bericht waarmee je de volgende opties hebt:
- Laat je pakket bezorgen op een ander moment. Je kunt online tot 22.00 uur je keuze doorgeven op welke dag het pakketje bezorgd moet worden. Hierbij krijg je ook het tijdvak te zien.
- Ophalen op een afhaalpunt bij jou in de buurt.