Bestelling plaatsen
- Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
- Vul je adresgegevens in.
- Kies een betaalmethode en rond de betaling af.
- Je ontvangt een e-mail als bevestiging van je bestelling.
- Is je bestelling verzonden, dan krijg je een e-mail met track & trace informatie.
Bestelling wijzigen of annuleren
Ben je een product vergeten te bestellen of wil je de bestelde producten toch niet ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op. Stuur ons via Whatsapp op +32 460 22 72 00 of stuur een e-mail naar info@cadeauonline.nl. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit bestelnummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.
Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten en onze klantenservice is geopend, dan kunnen we je bestelling nog annuleren of wijzigen. Is het pakket al onderweg? Dan kun je het weigeren als de pakketbezorger het komt bezorgen. De pakketbezorger neemt het pakket dan weer mee. Dit is kosteloos. Heb je je bestelling al wel aangenomen? Vul dan het retour- en garantieformulier in om je bestelling te retourneren.
Voorraadstatus
Op de productpagina vind je de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn. De bestelknop geeft aan of het item wel of niet op voorraad is.
Voor de producten die op voorraad zijn geldt: als je op werkdagen bestelt en betaalt voor 21:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende dag door ons verzonden. Je ontvangt je bestelling dan binnen gemiddeld 3 werkdagen.
Is een product tijdelijk niet op voorraad? Laat dan je contactgegevens achter en ontvang een e-mail zodra we weer voorraad hebben zodat je het product alsnog kunt bestellen.